اصلاح طرح لبخند (لبخند هالیوودی) در مشهد

اصلاح طرح لبخند مشهد: به راستی یکی از مهم ترین بخش ها در زیبا به نظر رسیدن چهره، اصلاح طرح لبخند دهان است که توجه زیادی را جلب می نماید. این که در هنگام خندیدن و باز شدن لب ها، دندان هایی ردیف و درخشان و زیبا ظاهر شوند، می تواند جذابیت افراد را دو چندان کند. طرح لبخند دهان در واقع مجموعه اجزایی از جمله دندان ها، لب ها، بافت لثه و عضلات اطراف لب و صورت را شامل می شود. اجزای این مجموعه در صورتی که در کنار هم هماهنگ و متناسب باشند، زیبایی چهره ی فرد را تکمیل می کنند.

مشاوره آنلاین

در این میان نقش دندان ها در زیبا به نظر رسیدن لبخند بسیار واضح و شفاف است. این که فرم دندان ها استاندارد باشد و در کنار هم به صورت ردیف و منظم قرار بگیرند، بسیار مهم است. در این محتوا سعی داریم در رابطه با اصلاح طرح لبخند صحبت کنیم. همچنین به ارائه ی خدمات اصلاح طرح لبخند در مشهد می پردازیم.

رزرو نوبت مشاوره: 09156889500 ارسال پیام در واتساپ

اصلاح طرح لبخند در مشهد

اصلاح طرح لبخند در مشهد

اصلاح طرح لبخند یا لبخند هالیوودی چیست؟

خدمات اصلاح طرح لبخند که به آن لبخند هالیوودی نیز میگویند شامل مجموعه خدمات حوزه ی دندان پزشکی زیبایی و ترمیمی است که فرآیند های متعددی را شامل می شود. در واقع در ارائه ی خدمات اصلاح طرح لبخند دو فاکتور اصلی بررسی و درمان می شوند. بد شکلی های لثه و بد شکلی های دندان ها. لازم به ذکر است که اصلاح طرح لبخند با نام دیگری تحت عنوان طراحی لبخند نیز شناخته می شود. در این جا به اصلاح هر دو بخش در ارائه ی خدمات اصلاح طرح لبخند در مشهد در کلینیک های دندان پزشکی زیبایی می پردازیم:

  1. اصلاح فرم فک و لثه در اصلاح طرح لبخند: ممکن است برخی از افرادی که نیازمند انجام خدمات طراحی لبخند هستند مشکلاتی از قبیل جلو و عقب بودن فک داشته باشند. این افراد لازم است که در ابتدا جراحی فک انجام دهند. جراحی فک با ایجاد تناسب بین هر دو استخوان فک پایینی و بالایی، موجب می شود سیستم فک و صورت در موقعیت ایده آلی قرار گیرد. همچنین ممکن است برخی افراد دارای لبخند لثه ای (Gummy smile) باشند. این نوع لبخند زمانی پدید می آید که دندان های فرد به ویژه دندان های بالایی، بیش از اندازه ی استاندارد توسط بافت لثه پوشیده شده باشند. در این زمان لازم است که بخشی از لثه ی فرد تراش خورده و از پوشیده شدن دندان ها در هنگام نمایان شدن طرح لبخند دهان او جلوگیری شود.
  2. اصلاح فرم دندان ها در اصلاح طرح لبخند: زمانی که شخص دارای عیوبی نظیر لب پر شدن دندان ها، وجود فواصل زیاد بین دندان ها، روی هم افتادگی دندان ها، کج بودن و نا مرتب بودن ترتیب دندان ها، زردی و بد رنگی دندان ها، پوسیدگی دندان ها و همچنین کوتاهی و کوچک بودن دندان ها باشد، بهتر است که از خدمات اصلاح طرح لبخند استفاده نماید. همچنین در صورتی که شخصی دندانی را از دست داده باشد نیز می تواند از این موارد بهره گیرد.
اصلاح طرح لبخند در مشهد، لبخند هالیوودی

اصلاح طرح لبخند در مشهد، لبخند هالیوودی

مراحل و انواع روش های انجام اصلاح طرح لبخند

پیش از ارائه ی خدمات اصلاح طرح لبخند، باید مشکلات ذکر شده در قسمت قبل رفع گردند. در مرحله ی بعد از رفع شدن عیوب فک و لثه و دندان ها با روش هایی نظیر جراحی، پر کردن دندان، کاشت و ایمپلنت و ارتودنسی، می توان گفت که نیمی از عملیات اصلاح طرح لبخند انجام شده است. سپس می توان عملیات زیبایی را برای دندان هایی که مرتب و منظم هستند انجام داد. این عملیات عبارتند از: استفاده از روکش های دندان، لمینت یا ونیر پرسلن، کامپوزیت، باندینگ، بلیچینگ و جرم گیری.

روکش دندان:
روکش دندان برای کمک به اصلاح طرح لبخند با توجه به فرم دندان و فک شخص ساخته شده و مورد استفاده قرار می گیرند. این روکش ها نوعی پروتز مصنوعی دندان محسوب می شوند.
لمینت:
لمینت در واقع توانایی درمان چند مورد از عیوب دندان از جمله بد رنگی، کجی و خراشیدگی را دارد. به همین دلیل از موثر ترین روش ها در اصلاح طرح لبخند در مشهد به حساب می آید.
ونیر کامپوزیت:
یک لایه ی بیرونی از جنس رزین و یا چینی است که بر روی دندان ها قرار می گیرد. از آن برای ایجاد تناسب میان دندان ها استفاده می شود.
باندینگ:
در این روش از نوعی رزین با دوام هم رنگ دندان برای پر کردن فضا های خالی بین دندان ها استفاده می شود.
بلیچینگ:
بلیچینگ دندان نوعی روش مقرون به صرفه و کوتاه مدت است که طی آن لایه ی جرم موجود بر دندان ها تراشیده می شود.

پیشنهاد مطالعه: ایمپلنت دندان در مشهد

هزینه ی متوسط برای انجام اصلاح طرح لبخند در مشهد

ارائه ی خدمات اصلاح طرح لبخند در مشهد در واقع وابسته به موارد مختلفی است. تقریبا می توان گفت که هزینه ی دریافت شده از هر شخص برای انجام این کار با دیگری متفاوت خواهد بود. چرا که نیاز های هر شخص با توجه به میزان عیوبی که باید بر طرف گردد نیز متفاوت است.

اصلاح طرح لبخند در مشهد ۲

اصلاح طرح لبخند در مشهد ۲

خدمات اصلاح لبخند در مشهد

با توجه به اطلاعات ارائه شده در رابطه با خدمات طراحی و اصلاح طرح لبخند در مشهد، شما می توانید با توجه به سلیقه و تشخیص پزشک مد نظر، از هر کدام از این خدمات اصلاح طرح لبخند بهره ببرید. البته توجه داشته باشید که هر مورد از این خدمات نیازمند مراقبت و نگهداری است. مشهد از کلان شهر های ایران است که این خدمات مختلف دندان پزشکی را به شهروند خود ارائه می دهد.
اطلاح طرح لبخند در مطب ما این امکان را برای شما فراهم می کند تا زیبایی واقعی لبخند خود را آشکار کنید. تیم دکتر سیما ثنایی با شما همکاری خواهد کرد تا اطمینان حاصل کنید که لبخند جدید و شاداب شما تا حد امکان سالم و جذاب به نظر برسد. با ترکیب روش های دندانپزشکی زیبایی در یک طرح جامع تغییر لبخند، ما می توانیم نتایج بادوام و طبیعی برای دندان های شما به ارمغان آوریم.

اگر مایلید در مورد چگونگی بهره مندی از خدمات اطلاح طرح لبخند ما بیشتر بدانید، همین امروز با مطب دکتر سیما ثنایی تماس بگیرید.
رزرو نوبت مشاوره: 09156889500 ارسال پیام در واتساپ

اصول اصلاح طرح لبخند
  • برای اصلاح طرح لبخند، خطی که مردمک چشم ها را به هم وصل می کند و خط نیش و خط لب بالایی باید موازی یکدیگر باشند
  • فاصله بین دندان ها برطرف شود
  • باید لبه دندان های فک بالا در بقیه لب ها 2 تا 3 میلی متر دیده شود
  • هنگام لبخند زدن، لب بالایی باید از محل اتصال لثه و دندان عبور کند
  • لبه دندان های فک بالا به طور معمول باید 1 تا 1.5 میلی متر جلوتر از لبه دندان های فک پایین باشد
  • نسبت عرض دندان ها به ارتفاع آنها باید 0.75 تا 0.8 باشد
  • برای داشتن لبخندی زیبا حداکثر ۱ تا ۲ میلی متر از لثه هنگام خندیدن دیده شود

لبخند زیبا، زیبایی صورت را بیشتر به چشم می آورد و اعتماد به نفس را افزایش می دهد. اصلاح طرح لبخند به شکل زیبای لبخند، ترکیب، تراز و ردیف دندان ها، لثه ها و لب ها بستگی دارد. هدف نهایی در این روش درمان اصلاح طرح لبخند، رضایت بیمار و زیبایی چهره و لبخند فرد است.

اصلاح طرح لبخند در مشهد ۳

اصلاح طرح لبخند در مشهد ۳

اصلاح طرح لبخند در مشهد

داشتن دندان های زیبا و متقارن تاثیر زیادی در زیبایی چهره انسان دارد. دندان های مرتب و زیبا موضوعی است که از گذشته های دور مورد توجه بشر بوده و امروزه با وجود روش های نوین دندانپزشکی داشتن دندان های زیبا و مرتب دور از انتظار و دور از دسترس نیست. داشتن لبخندی زیبا تنها با دندان های منظم امکان پذیر است. بسیاری از افراد به دلیل نامرتبی دندان هایشان از لبخند زدن اجتناب می کنند یا هنگام خندیدن دست های خود را جلوی دهان خود می گیرند. هدف از اصلاح طرح لبخند در مشهد رفع چنین مشکلاتی است.

روش های مختلفی برای اصلاح طرح لبخند وجود دارد و بسته به وضعیت دندان ها، لثه و فک بیمار و میزان از هم پاشیدگی دندان یکی از روش ها یا ترکیبی از چند روش توسط پزشک تجویز می شود.

همانطور که گفتیم اصلاح طرح لبخند در مشهد مجموعه ای از روش های درمان و زیبایی دندان است که در نهایت لبخند زیباتر و دلنشین تری را برای زیباجویان به ارمغان می آورد. با انجام این روش ها، دندانپزشک سعی می کند شکل دندان ها، موقعیت آن ها در لثه، رنگ و … را اصلاح کند. برخی از این روش ها عبارتند از: لمینت دندان در مشهد، ونیر کامپوزیت در مشهد، بلیچینگ دندان در مشهد، ارتودنسی در مشهد، ایمپلنت دندان در مشهد، جراحی لثه و ….
اصلاح طرح لبخند در مشهد فقط برای افرادی که دندان های نامتقارن و آسیب دیده و زرد دارند نیست. افرادی که دندان های سالمی دارند هم می توانند با ایجاد تغییرات کوچک و سفید کردن دندان های خود از این روش ها استفاده کنند و لبخند زیباتری داشته باشند

پیشنهاد مطالعه: ارتودنسی در مشهد

تاریخچه مختصری از اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند در دو دهه گذشته شاهد یک انقلاب زیبایی شناختی بوده است. به دلیل پیشرفت در مواد، تکنیک ها و تقاضای روزافزون مردم برای داشتن ظاهر و احساس بهتر نسبت به خود، دندانپزشکان یاد گرفته اند که «لبخند را تغییر دهند» که گاهی اوقات می توان با این کار «یک زندگی را تغییر داد».

به طور باورنکردنی، آنچه که امروزه به عنوان “اصلاح طرح لبخند در مشهد” در نظر گرفته می شود، هنوز به رسمیت شناخته نشده است و توسط برخی از دندانپزشکان مورد انتقاد قرار می گیرد. آنها بر این باورند که این غیرضروری است و دندانپزشکانی که این خدمات را ارائه می دهند فقط به “درآمد سریع” علاقه مند هستند. اما اکثر بیماران دیگر دندان‌های «زشت» را نمی‌پذیرند و تمایل بهاصلاح طرح لبخند در مشهد دارند.

اطلاح طرح لبخند در مشهد دکتر سیماثنایی

فرآیند اطلاح طرح لبخند دکتر سیماثنایی یک برنامه درمانی را برای هر بیمار به صورت سفارشی انجام میدهد. در طول فرآیند، مشاوره دقیق به ما این امکان را می دهد که نه تنها به اصلاحات زیبایی نگاه کنیم، بلکه عملکرد دهان و فک شما را نیز ارزیابی کنیم.

با اصلاح طرح لبخند در مشهد به بهبود ظاهر زیبایی دندان ها و همچنین عملکرد و ساختار فک شما کمک می شود. ما به حوزه های مختلفی نگاه می کنیم. در اصلاح طرح لبخند شکل، موقعیت، اندازه دندان ها، رنگ دندان ها و بایت شما ارزیابی خواهند شد و تصمیم می گیریم چه ترکیبی از درمان های زیبایی برای شما بهترین است.

با فرآیند اصلاح طرح لبخند، می توانید لبخند سفید زیبایی را که همیشه می خواستید به دست آورید. طرح لبخند به کل صورت نگاه می کند و به ما این امکان را می دهد تا با استفاده از چندین خدمات زیبایی در ترکیب های مختلف لبخند شما را بازسازی کنیم.

بسته به شدت اصلاح مورد نیاز و سلامت دندان های شما، بهترین راه حل های زیبایی مشخص می شود. دکتر سیما ثنایی سال ها تجربه در دندانپزشکی زیبایی دارند و فرآیند اصلاح طرح لبخند در مشهد نتایج برجسته ای را برای بسیاری از بیماران به ارمغان آورده است. لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس را به شما بازگرداند، اجازه دهید ما به شما کمک کنیم تا فرآیند اصلاح طرح لبخند را به سمت لبخند رویاهای شما شروع کنیم.

رزرو نوبت مشاوره: 09156889500 ارسال پیام در واتساپ

سوالات متداول اصلاح طرح لبخند در مشهد | دکتر سـیمـا ثنایـی

1اصلاح طرح لبخند چیست؟
اصلاح طرح لبخند یک روش دندانپزشکی زیبایی است که عیوب دندان را اصلاح کرده و سلامت و ظاهر دندان را به شما باز می گرداند. این روش شامل یک درمان سفارشی و نتایج طولانی مدت برای یک لبخند صاف تر، سفیدتر و طبیعی تر است. دندان های ما با گذشت زمان فرسوده، شکسته یا تغییر رنگ می دهند. با این حال، اصلاح طرح لبخند به شما لبخندی می‌دهد که تا آخر عمر دوستش خواهید داشت.
2فرآیند اصلاح طرح لبخند چگونه است؟
اصلاح طرح لبخند با مشاوره اولیه برای بحث در مورد هدف شما و هر گونه مشکل اساسی دندانی که ممکن است داشته باشید آغاز می شود. سپس ما مشکلات دندانی را قبل از شروع اصلاح طرح لبخند شما برطرف میکنیم. در نهایت لبخند بی نقص و زیبا خواهید داشت.
3اصلاح طرح لبخند چقدر طول می کشد؟
اصلاح طرح لبخند ممکن است سه هفته تا چند ماه طول بکشد تا تکمیل شود. این بستگی به اهداف شما و هر گونه مشکل دندانی دارد که باید ابتدا آن را برطرف کنیم. اگر لبخند رویایی شما به ایمپلنت دندان نیاز داشت، می تواند جدول زمانی را به حدود شش ماه تا یک سال برای بهبودی مطلوب افزایش دهد.
4هزینه اصلاح طرح لبخند چقدر است؟
اصلاح طرح لبخند سفارشی برای هر بیمار متفاوت است و هزینه آن به روش‌های استفاده شده در طرح درمان بستگی دارد. ولی! ما قبل از درمان یک تفکیک قیمت به صورت جداگانه به شما ارائه می دهیم. اصلاح طرح لبخند یک سرمایه گذاری گران بها است که شما را جوان تر نشان می دهد، اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد و کیفیت زندگی شما را بهبود می بخشد.
5لبخند جدید من چقدر ماندگار خواهد بود؟
گزینه های درمانی مختلفی برای انتخاب وجود دارد که برخی از آنها نتایج طولانی تری نسبت به سایرین دارند. به عنوان مثال، بلیچینگ دندان می تواند 1-3 سال و لمینت دندان تا 15 سال یا بیشتر دوام داشته باشد. موثرترین راه برای حفظ نتایج اصلاح طرح لبخند، رعایت عادات بهداشتی خوب دهان و دندان است. مسواک زدن و نخ دندان کشیدن روزانه و مراجعه منظم به دندانپزشکی می تواند دندان های شما را برای سال های بیشتری قوی و شاداب نگه دارد.

چرا اصلاح طرح لبخند را انتخاب کنید؟

از آنجایی که لبخند زیبا یک دارایی مهم است، بسیاری از مردم از نشان دادن دندان های خود اجتناب می کنند، زیرا از نداشتن لبخند “عالی” اعتماد به نفس ندارند. اما دلیل شما هر چه باشد، مرکز دندانپزشکی اصلاح طرح لبخند در مشهد این امکان را برای شما فراهم می کند که لبخند رویاهایتان را داشته باشید! ما لبخندی متناسب با ابعاد و شکل صورت طراحی می کنیم تا زیباترین لبخند را به شما هدیه دهیم.

هنگام تصمیم گیری در مورد انتخاب اصلاح طرح لبخند، می توانید از خود بپرسید:
  • آیا دندان های شما آنقدر که می خواهید سفید هستند؟
  • آیا دندانی شکسته، ترک خورده یا فرسوده دارید؟
  • آیا لبخند شما باعث نمایش بیش از حد لثه می شود؟
  • آیا دندان های شما خیلی بزرگ یا کوچک به نظر می رسند ؟
  • آیا با تراز و فاصله دندان های خود مشکلی دارید؟

اگر هر یک از این مشکلات را دارید، کاندیدای عالی برای اصلاح طرح لبخند در مشهد هستید!

دکتر سیما ثنـایی

دندانپزشک زیبایی در مشهد

٠٥١٣٦٠٨٨٦٩٦


اگر به دنبال ترمیم یا تغییرات زیبایی در لبخند خود هستید، ما اینجا هستیم! هنگامی که یک یا چند دندان شما را ترمیم می کنیم، عملکرد کلی دهان، راحتی و زیبایی شما را بهبود می بخشیم. اصلاح طرح لبخند از ارتودنسی تا درخشان کردن دندان ها با لمینت یا کامپوزیت و ایمپلنت دندان را شامل می شود. اگر در مورد اصلاح طرح لبخند یا سایر خدمات دندانپزشکی زیبایی که دکتر سیما ثنایی ارائه می دهند سؤالی دارید، امروز با ما تماس بگیرید تا زمان مشاوره خود را تعیین کنید.

اصلاح طرح لبخند چه چیزی را اصلاح می کند؟

اصلاح طرح لبخند در مشهد از انواع روش های دندانپزشکی زیبایی استفاده می کنند تا اعتماد به نفس بیشتر و ظاهر بهتری داشته باشید. هنگامی که یک مشاوره اصلاح طرح لبخند را در مطب دکتر سیما ثنایی رزرو می‌کنید، دندانپزشک زیبایی روش‌های مختلفی را به شما پیشنهاد می‌کند، از جمله این روش ها شامل موارد زیر میباشد:

رنگ دندان ها: پرکردگی های فلزی دندان را می توان با ترمیم های طبیعی که با رنگ دندان های اطراف مطابقت دارد جایگزین کرد. قبل از انجام روش هایی مانند لمینت دندان، کامپوزیت، بلیچینگ و ایمپلنت های دندانی باید به رنگ و سایه دندان توجه کرد. سفید کردن دندان اغلب به عنوان راهی برای اصلاح دندان های تغییر رنگ داده شده توصیه می شود.
تراز و فاصله دندان ها: دندان های کج، روی هم یا فاصله دار را می توان در صورت لزوم از طریق ارتودنسی، یا روکش ها صاف و تراز کرد.
ایمپلنت دندان: یک یا چند دندان از دست رفته ممکن است بر ظاهر شما تأثیر منفی بگذارد و خطر پوسیدگی دندان را افزایش دهد، شما می توانید دندان های از دست رفته را از طریق ایمپلنت دندان جایگزین کنید.

پیشنهاد مطالعه: ونیر کامپوزیت چیست؟ + عکس

اصلاح طرح لبخند در مشهد

برای بسیاری از افراد ظاهر دندان‌هایشان می‌تواند موضوعی بسیار نگران کننده و گاهی اوقات باعث خجالت شود. ما، می توانیم گزینه هایی از طیف گسترده ای از راه حل ها را مورد بحث قرار دهیم که می تواند به شما در دستیابی به یک نتیجه زیبایی جذاب کمک کند. راه های زیادی برای اصلاح طرح لبخند در مشهد وجود دارد که ما می توانیم به شما در بهبود ظاهر دندان هایتان کمک کنیم.

برخی از درمان های محبوب تر عبارتند از:
  • استفاده از لمینت دندان و ونیر کامپوزیت برای جایگزینی آمالگام معمولی خاکستری
  • جایگزینی پرکننده های سفید قدیمی با پرکردگی های جدیدتر و ماندگارتر
  • بلیچینگ دندان ها
  • صاف کردن دندان ها با بریس های نامرئی
  • تغییر شکل دندان ها
  • جایگزینی دندان های از دست رفته با استفاده از ایمپلنت های دندانی
  • جواهرات دندان

همچنین بسیاری از روش های دیگر درمان زیبایی دندان وجود دارد که در صورت لزوم می توان در مورد آنها صحبت کرد. بنابراین، لطفاً اگر در مورد ظاهر دندان‌های خود نگرانی دارید، از ما بپرسید، ما برای کمک به شما اینجا هستیم.

نکته مهم در مورد اصلاح طرح لبخند در مشهد این است که بدون درد است و اعتماد به نفس را بهبود می بخشد. ثابت شده است که لبخند زدن در واقع احساس بهتری به شما می دهد و اگر لبخندی داشته باشید که زیباتر باشد بیشتر لبخند خواهید زد!

ما هنگام ارائه درمان برای بهبود ظاهر دندان ها، دیدگاهی بلندمدت داریم. این شامل کمک شما برای درک این موضوع است که درمان زیبایی اصلاح طرح لبخند معمولاً مسئولیت اضافی مراقبت و نگهداری را به همراه دارد. تیم ما می‌تواند از مهارت‌ها، دانش و تجربیات خود استفاده کند تا به شما نشان دهد که چگونه از دندان های خود بعد از انجام اصلاح طرح لبخند در مشهد مراقبت کنید.

قبل از انجام اصلاح طرح لبخند در مشهدبعد از انجام اصلاح طرح لبخند در مشهد

لبخند کامل جذاب ترین ویژگی صورت ماست. این به شما کمک می کند که بهترین تاثیر را در طول بازدیدهای اجتماعی، شخصی و حرفه ای از خود به جای بگذارید. اما هر یک از ما به اندازه کافی خوش شانس نیستیم که لبخندی بی نقص داشته باشیم که توجه را جلب کند. یک مطالعه اخیر نشان داد که:

  • بیش از 75 درصد از مردم از لبخند زدن در یک عکس مطمئن نیستند
  • بیش از 45 درصد از مردم یک شخص را از روی لبخندش ارزیابی می کنند
  • بیش از 75 درصد از مردم فکر می کنند که لبخند زیبا به رشد روانی آنها کمک می کند
  • بیش از 65 درصد از مردم فکر می کنند که یک لبخند جذاب به سلامتی بهتر کمک می کند

اگر از لبخند زدن خجالت می‌کشید، یا اگر می‌خواهید ظاهر لب‌ها یا فک‌هایتان را تغییر دهید تا لبخندتان بهتر شود. وقت آن است که در مورد “اصلاح طرح لبخند در مشهد” فکر کنید.

رزرو نوبت مشاوره: 09156889500 ارسال پیام در واتساپ

اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند در مشهد یک روش دندانپزشکی است که به صورت هنرمندانه لبخندهایی با ظاهر طبیعی را اصلاح و ایجاد می کند. صرف نظر از وضعیت دندان‌های موجود شما، اصلاح طرح لبخند می‌توانند برای بازگرداندن ظاهری که از آن ناراضی هستید یا به دلیل افزایش سن آسیب دیده است معجزه کنند.

اصلاح طرح لبخند که به عنوان جوانسازی لبخند نیز شناخته می شود، فرآیند تغییر ظاهر لبخند شما در مدت زمان بسیار کوتاه است. این فرآیند با مشاوره با دندانپزشک آغاز می شود، جایی که بیمار نگرانی ها و خواسته های خود را بیان می کند. این امر ما و بیمار را قادر می‌سازد تا با هم تصمیم بگیریم که چه گزینه‌هایی را می‌توان پیاده‌سازی کرد و نتایجی را می‌توان به دست آورد تا ظاهر مورد نظر را به زیباجو داد.

Correcting the smile design mashhadCorrecting the smile design mashhad۱
اصلاح طرح لبخنداصلاح طرح لبخند ۱

دندانپزشک در اصلاح طرح لبخند چه می کند؟

برخی از گزینه هایی که دندانپزشک برای اصلاح طرح لبخند در مشهد در نظر می گیرد، ترمیم کانتور دندان برای یکنواخت کردن لبخند و ایجاد ظاهری متقارن تر است. دندانپزشک ممکن است روکش های قدیمی را که با فلز پر شده است، با روکش های نوع جدید ( لمینت دندان یا تفاوت بین ونیر کامپوزیت و لمینت چیست؟ ) که در زیر آن فلزی وجود ندارد، جایگزین کند.

در بیشتر موارد، دندانپزشکان از دندان های بیمار قالب می گیرند و مجموعه ای از مدل های قابل انجام برای هر بیمار را می سازند و با بیماران مورد ارزیابی قرار می گیرند و تغییرات حاصل را مورد بحث قرار می دهند تا مشخص شود که آیا اهداف بیماران برآورده شده است یا خیر.

به منظور تغییر کانتور یا سایه دندان، دندانپزشک ممکن است ونیر کامپوزیت دندان را پیشنهاد دهد، از این طریق می توانید نتیجه دلخواه خود را بگیرید. پس از آن، دندانپزشک به خط لثه نگاه می کند و بررسی می کند که آیا برای داشتن ظاهر متقارن متعادل، نیاز به تغییری دارد یا خیر.

اگر هر یک از دندان ها پوسیده شده باشد یا اگر باید برداشته شود، دندانپزشک ایمپلنت دندان را پیشنهاد می کند. انتخاب روش ایمپلنت دندان انتخاب بهتری برای سلامت دندان در آینده است. ماندگاری آنها نسبت به سایر گزینه های درمانی بسیار طولانی است.

ماندگاری اصلاح طرح لبخند در مشهد

اگر اصلاح طرح لبخند در مشهد به خوبی انجام شوند، روش های دندانپزشکی که ظاهر یا عملکرد لبخند شما را بهبود می بخشد باید برای مدت طولانی دوام داشته باشد. هنگامی که با دکتر سیما ثنایی، دندانپزشک اصلاح طرح لبخند در مشهد کار می کنید، هرگز مجبور نخواهید بود ماندگاری اصلاح لبخند خود را زیر سوال ببرید.

اصلاح طرح لبخند یک سرمایه گذاری است که شما را جوان‌تر، شادتر و سالم‌تر نشان دهد. مطمئناً بسیاری از روش های دندانپزشکی طول عمر محدودی دارند. به عنوان مثال، پروتزها و دندان های مصنوعی نیاز به تعویض دارند. اگر به خوبی از دندان‌ها و لثه‌های خود مراقبت کنید و دو بار در سال معاینه و تمیز کردن دندان‌ها را انجام دهید، اصلاح طرح لبخند می‌تواند برای چندین دهه دوام داشته باشد.
با این حال، مهم نیست که اصلاح طرح لبخند در مشهد چقدر خوب انجام شود، دندان ها همچنان مستعد آسیب، نیرو و فشار هستند. اگرچه بسیاری از روش های اصلاح لبخند در برابر لک شدن، بریدگی و ترک خوردن مقاوم هستند، اما هنوز عواملی وجود دارند که بر دوام لبخند تاثیر می گذارند، از جمله:

  • بهداشت دهان و دندان از جمله مسواک زدن، نخ دندان کشیدن و معاینات منظم دندانپزشکی
  • عدم رعایت بهداشت دهان و دندان می تواند منجر به بیماری شود که سلامت کل دهان شما را به خطر می اندازد
  • شرایط یا بیماری های پزشکی، مانند سرطان یا دیابت
  • آسیب ناشی از تصادف، سقوط یا آسیب ورزشی
  • عادات بد، مانند جویدن ناخن، جویدن یخ، یا استفاده از دندان به عنوان ابزاری برای باز کردن بسته ها
  • دندان قروچه
  • ساییدگی طبیعی در اثر گاز گرفتن و جویدن

اصلاح طرح لبخند در مشهد گروهی از درمان های انجام شده برای ظاهر زیبایی مطلوب در ناحیه دهان را پوشش می دهد. برای اینکه از نظر زیبایی لبخند بزنیم، ساختار دهان باید شرایط بهینه داشته باشد و دندان ها در تراز صحیح قرار گیرند.

لبخند شاد با داشتن ساختار دندان سالم امکان پذیر است. هم ترازی صحیح قسمت قابل رویت دندان در زندگی اجتماعی نشان می دهد که شما هم از نظر زیبایی و هم از نظر سلامتی دارای مراجع مثبتی هستید.

با استفاده از درمان های دندانپزشکی به صورت استاندارد، تنها در حوزه سلامت، درمان دندان های از دست رفته یا آسیب دیده و جبران عیوب انجام می شود. در کاربردهای لبخند زیبایی، در حین کار بر روی عملکرد ناحیه فک و دندان، نگرانی‌های زیبایی در هر مرحله اعمال می‌شود.


منبع: دکتر سیما ثنایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

٦٩٦ ٠٨٨ ٣٦ - ٠٥١