بلیچینگ دندان در مشهد (سفید کردن دندان)

در این مقاله قصد داریم تا در رابطه با بلیچینگ دندان در مشهد ، قیمت بلیچینگ دندان ۱۴۰۲ مشهد، دوام بلیچینگ و سوالاتی که در مورد بلیچینگ دارید صحبت کنیم و شما را با مزیت های بلیچینگ آشنا کنیم و از روش های مراقبت بعد از بلیچینگ دندان مشهد بگوییم. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید.

مشاوره آنلاین

رزرو نوبت مشاوره: 09156889500 ارسال پیام در واتساپ

قبل و بعد بلیچینگ دندان در مشهد

عکس قبل و بعد از بلیچینگ دندان در مشهد (مطب دکتر سیما ثنایی)

بلیچینگ دندان چیست؟

بلیچینگ دندان در مشهد: بلیچینگ دندان یک روش برای سفیدتر کردن دندان هاست که باید حتما در مطب دکتر انجام‌ شود. البته بلیچینگ دندان در مشهد را در منزل نیز انجام‌ پذیر است اما نتیجه ای که در مطب به دست می آید بسیار متفاوت تر از نتیجه آن در منزل است. با انجام این کار در منزل می توانید تا حدودی دندان ها را سفیدتر کنید. این روزها بلیچینگ دندان در مشهد بسیار پر طرفدار شده و افراد زیادی بلیچینگ دندان انجام میدهند.

دندان ها به دو بخش تقسیم می شوند. این دو بخش شامل مینا و عاج می باشد. مینای دندان سبب سفید دیده شدن دندان می شود. با مرور زمان مینای دندان نازک می گردد و این موضوع سبب می شود که عاج دندان نمایان شود. همین امر نیز سبب زرد دیده شدن دندان ها می‌گردد. همه افراد به دنبال دندان هایی زیبا و سفید هستند. به همین دلیل روش بلیچینگ دندان در مشهد نیز یک راه پرطرفدار برای داشتن دندان هایی سفید می باشد. یک سری عادت های غذایی و عوامل دیگر نیز سبب می شود که دندان ها زرد دیده شوند و باعث ناراحتی افراد شوند.

 

بلیچینگ دندان درمشهد

بلیچینگ دندان درمشهد

 

هزینه بلیچینگ دندان در مشهد

هزینه بلیچینگ دندان در مشهد برای هر فک با بهترین برندهای موجود در بازار و توسط پزشک متخصص دندانپزشک زیبایی 2.250.000 تومان است.

ممکن است قیمت بلیچینگ دندان در مشهد با هزینه‌های متفاوتی ارائه شود که به موارد زیادی از جمله کیفیت مواد، کشور سازنده مواد، تخصص و تجربه دندانپزشک و.. بستگی دارد.

بهترین بلیچینگ مشهد

بلیچینگ دندان در مطب دکتر سیما ثنایی با بهترین برندهای موجود در بازار و توسط پزشک متخصص دندانپزشک زیبایی خانم دکتر سیما ثنایی انجام میشود.

برندهای بلیچینگ دندان در مطب دکتر سیما ثنایی:

  • آمریکایی
  • برزیلی
  • انگلیسی

 

مراقبت های قبل از بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان در مشهد سبب شده است که هیچ فردی دیگر‌ نگران زردی دندان های خود نباشد. اما این راه دلیل نمی شود که افراد عادت های بد غذایی خود را ترک نکنند و تنها به امید این روش باشند. عواملی که سبب می شوند دندان های افراد خیلی سریع تر زرد گردد را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

عواملی که باعث می شوند دندان های افراد بیشتر زرد شود:

  • کشیدن سیگار
  • رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان
  • مصرف بسیار زیاد و افراطی نوشیدنی هایی که قند زیادی دارند
  • مصرف زیاد مواد غذایی رنگ دار مانند چای و قهوه و…

البته یک دلیل دیگر‌ زردی دندان ژنتیک نیز می باشد. بعضی از افراد هستند که تمام نکات را رعایت می‌ کنند. همچنین به صورت مرتب بهداشت دهان و دندان خود را حفظ می کنند اما به دلیل داشتن دندان هایی با جنس بد و ذاتا زرد با این مشکل همواره روبرو هستند.

بلیچینگ دندان در مشهد را می توان یک راه مطمئن و قطعی برای سفیدتر کردن دندان دانست. با این روش می توانید لبخندی زیبا را به خود و اطرافیان هدیه دهید. همچنین اعتماد به نفس تان نیز در اثر داشتن دندان هایی زیبا و سفید افزایش می یابد.

البته باید به یاد داشت که انجام بلیچینگ دندان در مشهد دائمی‌ نمی باشد اما تا مدتی می توانید داشتن دندان هایی زیبا و سفید را تجربه کنید. تمام عادت هایی که سبب زرد شدن دندان می شود نیز بعد از انجام بلیچینگ تاثیرات خود را می‌گذارند. پس باید بعد از بلچینگ‌ کردن دندان در مشهد نیز این عادت ها را کم و کم تر کنید تا مدت زمان زیاد تری بتوانید از زیبایی دندان های خود لذت ببرید. همواره به یاد داشته باشید حفظ بهداشت دهان و دندان اولویت نخست افراد باید باشد.
پیشنهاد مطالعه: کامپوزیت دندان چیست؟

مراقبت های مرتبط بعد از بلیچینگ دندان در مشهد

اگرقصد انجام بلیچینگ دندان در مشهد را دارید باید یک سری موارد را بعد از این کار انجام دهید. باید لثه خود را به صورت مرتب و با دقت زیاد شستشو دهید. برای این کار از آب گرم استفاده کنید. بعد از انجام این کار هرگز بلافاصله غذای خیلی سرد و یا غذای اسیدی مصرف نکنید. همچنین از خوردن مواد غذایی رنگدانه دار مانند چای، قهوه، نوشابه و… اجتناب نمایید. از کشیدن سیگار و یا قلیان جدا خودداری کنید زیرا علاوه بر اینکه مضررات زیادی برای بدن دارند برای دندان ها نیز بسیار مضر هستند.

بلیچینگ دندان مشهد

بلیچینگ دندان مشهد

حتما تا چند روز بعد از انجام بلیچینگ دندان در مشهد از خمیر دندان ضد حساسیت استفاده نمایید و حتما دندان ها را روزی دو بار به صورت کامل شستشو دهید. بعد از انجام بلیچینگ دندان در مشهد به پزشک مربوطه مراجعه کنید تا به صورت کامل دندان هایتان بررسی شود. حتما به یاد داشته باشید حفظ بهداشت دهان و دندان امری بسیار ضروری و مهم می باشد.

بلیچینگ دندان مناسب چه کسانی هست؟

امروزه روش های زیادی برای زیبایی به وجود آمده است. بلیچینگ دندان در مشهد نیز یکی از این روش ها می باشد. افرادی که تمایل به انجام لمینت دندان و کامپوزیت بر روی دندان هایشان ندارند می‌توانند از این روش بهره ببرند. بلیچینگ دندان در مشهد روشی عالی برای اشخاصی می باشد که دندان های سالمی دارند اما از رنگ زرد دندان هایشان رنج می برند و این موضوع سبب ناراحتی و آشفتگی آنها شده است.

با انجام بلیچینگ دندان در مشهد می توانید لبخندی زیبا را تجربه کنید و در حین صحبت و خنده اعتماد به نفس بالایی داشته باشید. مطمئن باشید با انجام این کار اعتماد به نفس از دست رفته خود را در حین صحبت کردن با دیگران دوباره به دست می آورید.

بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان

چرا باید بلیچینگ دندان انجام دهم؟

دلایل متعددی وجود دارد که چرا باید دندان های خود را سفید کنید. همانطور که رنگ مو و پوست ما متفاوت است، دندان های ما نیز متفاوت است. تعداد بسیار کمی از افراد دارای دندان های سفید و درخشان هستند و همچنین با افزایش سن، دندان های ما نیز ممکن است تغییر رنگ دهند.

دندان‌های شما می‌توانند توسط غذا و نوشیدنی‌هایی مانند چای و قهوه تغییر رنگ دهند. سیگار کشیدن همچنین می تواند دندان ها را لکه دار کند. جرم دندان نیز می تواند بر رنگ دندان شما تأثیر بگذارد. این عوامل باعث از بین رفتن اعتماد بنفس شما میشود و شما را از داشتن لبخندی زیبا محروم می کند.

پیشنهاد مطالعه: لمینت دندان چیست؟

بلیچینگ دندان چگونه است؟

بلیچینگ دندان در مشهد رایج ترین روش برای سفید کردن دندان است. تیم دندانپزشکی شما می‌تواند به شما بگوید که آیا برای درمان با این روش مناسب هستید یا خیر، و اگر مناسب هستید، بلیچینگ دندان را انجام میدهد. برای انجام بلیچینگ دندان در مشهد ابتدا یک محافظ لاستیکی یا یک ژل روی لثه های شما قرار می دهد تا از آنها محافظت کند. سپس، ژل سفید کننده را روی دندان های شما اعمال می کنند.

سوالات متداول بلیچینگ دندان در مشهد | دکتر سـیمـا ثنایـی

1بلیچینگ چند درجه روشن میکند؟
به طور معمول دندان های شما هشت درجه سفیدتر از حالت اولیه خواهند شد. با این حال، درجه سفیدی به رنگ و میزان لکه روی دندان شما بستگی دارد.
2آیا بلیچینگ دندان درد دارد؟
ممکن است یک احساس ناراحتی خفیف وجود داشته باشد. با این حال، بلیچینگ دندان معمولا بدون درد است.
3ایا بلیچینگ دندان مضر است؟
بلیچینگ دندان هیچ آسیب کوتاه مدت یا طولانی مدتی به مینا یا عاج دندان وارد نمی کند. ما می توانیم محافظت از لثه ها را در طول انجام بلیچینگ در مطب خود اطمینان حاصل کنیم.
4بلیچینگ دندان چقدر دوام دارد؟
در بیشتر موارد، بلیچینگ دندان تا یک سال ماندگاری دارد. با این حال، نتایج بلیچینگ دندان به سبک زندگی فرد، مصرف غذا و مراقبت از دهان بستگی دارد.
5آیا بلیچینگ دندان دائمی است؟
متاسفانه بلیچینگ دندان دائمی نیست. میزان ماندگاری به خود فرد بستگی دارد، اما به طور معمول بلیچینگ دندان می تواند از چند ماه تا 3 سال طول بکشد.
6چه کسانی باید از بلیچینگ دندان استفاده کنند؟
به طور کلی، هر کسی که لثه ها و دندان های سالمی دارد و فقط به دنبال سفید کردن دندان خود است، می تواند از بلیچینگ دندان استفاده کند.

روش های بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان روشی است که لکه های زرد و تغییر رنگ داده دندان را از بین می برد یا دندان ها را فراتر از رنگ طبیعی روشن می کند. بلیچینگ دندان به چند روش قابل انجام است که شامل موارد زیر می شود:

  • بلیچینگ دندان در مطب
  • بلیچینگ دندان در منزل

روش بلیچینگ دندان در مشهد بر اساس شدت لکه و نوع آن در جلسه چکاپ تعیین می شود. در هر دو روش، استفاده از محصولات سفید کننده مبتنی بر پراکسید هیدروژن می باشد. روش بلیچینگ خانگی حاوی 3 تا 15 درصد پراکسید هیدروژن است در حالی که این میزان برای سیستم سفید کردن دندان در مطب 15 تا 40 درصد است.

زمان استفاده از هر ماده و حالت عمل آن متفاوت است که بر اساس شرایط آن را تعیین میشود. نگه داشتن مواد در زمان طولانی تر، منجر به نتیجه بهتر نمی شود و ممکن است باعث حساسیت دندان شود. قبل از انجام روش بلیچینگ در منزل باید با دندانپزشک خود مشورت کنید.

رزرو نوبت مشاوره: 09156889500 ارسال پیام در واتساپ

عکس بلیچینگ دندان

عکس بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان در مطب

روش بلیچینگ دندان در مطب، می تواند دندان ها را سریعتر درخشان کند. محلول های سفید کننده ای که در مطب استفاده می شود قوی تر از کیت های خانگی هستند. علاوه بر این، نور، گرما یا ترکیبی از هر دو ممکن است سرعت را افزایش داده و روند سفید کردن را تشدید کند.

بلیچینگ دندان در منزل

روش‌های مختلفی برای بلیچینگ دندان در منزل وجود دارد که رایج‌ترین روش‌ها عبارتند از:

  1. نوارها و ژل های سفید کننده دندان: با مسواک یا نوارهای نازک روی دندان ها قرار می گیرد. این محصولات سفید کننده مبتنی بر پراکسید هیدروژن باید دو بار در روز به مدت 10-14 روز استفاده شود و نتیجه حداقل 4 ماه باقی می ماند.
  2. خمیر دندان سفید کننده دندان: خمیر دندان سفید کننده حاوی مواد شیمیایی و مواد سفیدکننده است که می تواند لکه ها را از بین ببرد. خمیردندان های سفید کننده دندان نسبتاً ارزان هستند و دندان ها را تقریباً یک درجه روشن می کنند. برخی از خمیردندان های سفیدکننده حاوی پراکسید هستند اما تاثیر زیادی ندارند.
  3. قالب های سفید کننده دندان: در این روش یک سینی محافظ دهان که توسط ژل های پایه پراکسید پر شده است به مدت چند ساعت در روز به مدت حدوداً چهار هفته روی دندان ها گذاشته می شود. می‌توانید از دندانپزشک خود بخواهید که قالب‌های مخصوص شما را بسازد.

پیشنهاد مطالعه: ایمپلنت دندان در مشهد

مراقبت بعد از بلیچینگ دندان

دندان هایی که به تازگی بلیچینگ شده اند، ممکن است راحت تر لکه بردارند. برای سفید نگه داشتن دندان های خود تا حدی که ممکن است، از محصولات تنباکو و مواد غذایی و نوشیدنی های لکه زا (مانند قهوه، چای و …) تا چند روز پس از بلیچینگ دندان خودداری کنید. به خاطر داشته باشید که دندان ها معمولاً با گذشت زمان به رنگ اولیه خود باز می گردند. اما اگر بتوانید از تنباکو و مقادیر زیادی غذا و نوشیدنی های لکه زا دوری کنید، دندان هایتان ممکن است برای چندین سال درخشان و سفید بمانند.

بلیچینگ دندان در مشهد برای همه افراد مناسب نیست!

بلیچینگ دندان در مشهد برای همه افراد انتخاب خوبی نیست. اگر لثه‌های شما در برخی مکان‌ها از دندان‌ها جدا شده‌اند، بلیچینگ دندان ممکن است این نواحی را تحریک کند. اگر پوسیدگی دندان، حفره یا بیماری لثه دارید، دندانپزشک شما ممکن است توصیه کند که قبل از بلیچینگ دندان این موارد درمان شوند. همچنین باید توجه داشت که رنگ دندان های پر شده، روکش ها، ایمپلنت ها و برخی از لکه ها را نمی توان با بلیچینگ دندان تغییر داد.
قبل از شروع با دندانپزشک خود در مورد بلیچینگ دندان صحبت کنید تا بفهمد آیا برای شما مناسب است یا خیر!

دکتر سیما ثنـایی

دندانپزشک زیبایی در مشهد

٠٥١٣٦٠٨٨٦٩٦


بلیچینگ دندان در مشهد یک روش دندانپزشکی است که برای روشن کردن دندانها کاربرد دارد. بلیچینگ برای سفید کردن دندان هایی که لکه دار یا تغییر رنگ داده اند استفاده می شود و برای اکثر بیماران بدون درد و بی خطر است. اگر در مورد بلیچینگ دندان یا سایر خدمات دندانپزشکی زیبایی که دکتر سیما ثنایی ارائه می دهند سؤالی دارید، امروز با ما تماس بگیرید تا زمان مشاوره خود را تعیین کنید.

بلیچینگ دندان در مشهد

دندان‌ها می‌توانند به راحتی از غذاها و نوشیدنی‌های معمولی که ما هر روز مصرف می‌کنیم، مانند چای و قهوه و … لکه‌دار شوند. علاوه بر این، عادات رایج برخی افراد مانند سیگار کشیدن می تواند به شدت دندان ها را لکه دار کند. دندان های لکه دار به سختی قابل حل هستند و حتی با رعایت یک روال بهداشتی قوی برای دندان ها، باز هم دندان لکه دار و زرد می شود.
بلیچینگ دندان یکی از محبوب ترین کاربردهای زیبایی در سال های گذشته برای زیبا جلوه دادن دهان سالم است. بلیچینگ دندان فرآیندی است که توسط دندانپزشک با کمک ژل های سفید کننده دندان برای از بین بردن تغییر رنگ موجود در مینای دندان یا تغییر رنگ ناشی از دلایلی مانند مصرف شدید چای، قهوه و سیگار در طول زمان ایجاد می شود.
دکتر سیما ثنایی، با ​​خدمات بلیچینگ دندان در مشهد می‌تواند دندان‌های سفید درخشانی را که به دنبال آن بوده‌اید به شما ارائه دهد. اگر متوجه شدید که اعتماد به نفس شما تحت تأثیر دندان های زرد قرار گرفته است، بلیچینگ دندان می تواند کمک کند.

قبل از انجام بلیچینگ دندان در مشهدبعد از انجام بلیچینگ دندان در مشهد

لبخند نقطه کانونی صورت است. علم به ما نشان داده است که دو ویژگی اول که کسی در مورد صورت شما متوجه می شود چشم و دهان شما هستند. یک لبخند جذاب در یک لحظه چیزهای بیشتری از کلمات می گوید.
بلیچینگ دندان در مشهد فرآیندی است که به عنوان اکسیداسیون شناخته می شود. هر گونه تغییر رنگ در داخل دندان روشن می شود. مواد آلی تجزیه می شوند تا لکه ها را از بین ببرند و لبخند سفیدتری ایجاد کنند.

اهمیت سفید کردن دندان برای افراد طی سال های اخیر شاهد افزایش چشمگیری در انواع روش های دندانپزشکی داشته است. مکانیسم های بلیچینگ دندان در مشهد توسط پراکسید با انتشار پراکسید از طریق مینا رخ می دهد تا باعث اکسیداسیون و در نتیجه روشن شدن گونه های رنگی، به ویژه در نواحی عاجی شود. تعدادی روش برای اندازه گیری تغییرات رنگ دندان موجود است. اینها شامل اندازه‌گیری‌های بصری توسط پزشکان و اندازه‌گیری‌های ابزاری با استفاده از اسپکتروفتومتری، کرومومترها و تجزیه و تحلیل تصویر دیجیتال است. عوامل کلیدی که بر اثر بلیچینگ دندان در مشهد توسط محصولات حاوی پراکسید تأثیر می‌گذارند، غلظت و زمان است. به طور کلی، غلظت های بالاتر سریعتر از غلظت های پایین تر است. با این حال، غلظت‌های پایین‌تر می‌تواند به اثربخشی غلظت‌های بالاتر با زمان‌های طولانی‌تر درمان نزدیک شود.

رزرو نوبت مشاوره: 09156889500 ارسال پیام در واتساپ

آیا بلیچینگ دندان ضروری است؟

دهان سالم و دندان های سفید و زیبا در هنگام برقراری ارتباط با افراد مهم است. علاوه بر بدشکلی، دندان های زرد و لکه دار می توانند بر زندگی اجتماعی شما تأثیر منفی بگذارند. اگرچه روش های طبیعی سفید کردن دندان مانند سفید کردن دندان با کربنات، خمیر دندان سفید کننده و قلم سفید کننده دندان که می توانید در خانه استفاده کنید میزان سفیدی کمی را فراهم می کند، اما می توان با بلیچینگ دندان در مشهد دندان هایی سالم تر و سفیدتر داشت که یک سفید کننده حرفه ای دندان است.

 

بلیچنگ دندان بهتر است یا ونیر کامپوزیت؟

در حالی که بلیچینگ دندان در مشهد تنها برای روشن‌تر کردن و سفید کردن دندان‌های شما استفاده می‌شود، دلایل متعددی وجود دارد که ممکن است به ونیر کامپوزیت نیاز داشته باشید. از ونیرکامپوزیت می توان برای کارهایی بیشتر از تغییر رنگ دندان استفاده کرد. آنها همچنین می توانند شکل دندان را تغییر دهند، دندان ها را بلندتر کنند، شکاف های کوچک بین دندان ها را ببندند و دندان بریده شده یا ترک خورده را بپوشانند، اگر دندان های سالم و مرتب داشته باشید و فقط بخواهید رنگ دندان های خود را روشن تر کنید بلیچینگ دندان پیشنهاد می شود.
ونیر کامپوزیت چیست؟

آیا شما برای بلیچینگ دندان مناسب هستید؟

بلیچینگ دندان در مشهد یک روش کم تهاجمی است که الزامات سختی برای افراد ندارد. بهداشت نامناسب دندان می تواند از درمان بلیچینگ دندان جلوگیری کند. اگر از بیماری لثه یا پوسیدگی دندان رنج می برید، ابتدا باید قبل از بلیچینگ دندان، تحت درمان اصلاحی قرار بگیرید. استفاده از مواد بلیچینگ برای دندان های ناسالم می تواند منجر به درد شدید شود. اگر لکه‌های عمیق دندان دارید که بر لایه‌های عاج زیرین تأثیر می‌گذارد، ممکن است نتوانید با بلیچینگ به نتایجی که به دنبال آن هستید دست یابید. بلیچینگ دندان نمی تواند تمام مشکلات تغییر رنگ را اصلاح کند. در چنین مواردی، احتمالاً به درمان‌های اضافی برای اصلاح لبخند مانند روکش ها نیاز خواهد بود.

اگر هیچ مشکل زمینه ای مانند پوسیدگی یا بیماری لثه ندارید، شانس بیشتری برای واجد شرایط بودن برای درمان از طریق بلیچینگ دندان در مشهد دارید. به طور کلی اگر لبخندی جذاب و کاربردی داشته باشید و مشکل شما صرفاً تغییر رنگ دندان است،بلیچینگ دندان میتواند برای شما مناسب باشد.

این مقاله تـوسط دکتر سیما ثنایی متخصص دندانپزشکی زیبایی در مشهد مـورد تأییـد می باشـد.

 

منبع: دکتر سیما ثنایی

2 Comments

  1. آرمیتا گفت:

    ممنونم از اطلاعات کاملی که گذاشتید، ولی در مورد اینکه بلیچینگ دندان چقدر زمان میبره و بلیچینگ دندان چند جلسه است چیزی ننوشتید. ممنون میشم بفرمائید که آیا در یک جلسه انجام میشه یا خیر؟

    • دستیار دندانپزشک گفت:

      سلام آرمیتای عزیز، خواهش میکنم، خوشحالیم که راضی بودید.
      بلیچینگ دندان معمولا بین 2 6 جلسه زمان میبره و هر جلسه تقریبا نیم ساعت طول میکشه و اینکار تا زمان رسیدن به نتیجه مطلوب با فاصله زمانی یک هفته انجام میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

٦٩٦ ٠٨٨ ٣٦ - ٠٥١